Tema: Re: Internetas iPad'e
Autorius: drm
Data: 2011-06-05 18:27:04
Ačiū.
Labai viskas kaip ir aiškiai išdėstyta. Tai dar vienas pliusas Labas kortai
(ten paslauga prasitęsia automatiškai mėnesiui, pasibaigus MB ar 30dienų
laikotarpiui nuo paskutinio pratęsimo ir pats valdymas galimas internetu).
Kaina aišku skiriasi 3Lt / Pildyk  vs. 7Lt / Labas. Bet, kadangi naudos
moteriškė, ji tikrai neužsiiminės ten kortos išėmimu kas mėnesį ir dėjimu į
savo tel. kad išsiųstų SMS (pildyk atveju).

Hot sop irgi atkrenta.

Na panašu, kad eisiu į kioską pirkti Labas.

Lieka dabar apkarpymo klausimas. Na bet lyg internete guide'ų yra.

"sansas | pix.lt"  wrote in message news:isg3k7$jf9$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.06.05 11:13, Tailandietis wrote:
> O kaip patį internetą Pildyk atveju užsisakyti/prasitęsti?
> Radau tik variantą, kad reikia siųsti SMS. iPad atveju tas tikrai
> netinka.>

> pildyk irgi gali ppaildyt kaip nori, pvz internetu:
> https://mano.pildyk.lt/papildyk/internetu/pradzia.aspx?#title

Pildyk pasipildysi internetu tik sąskaitą, bet užsisakyti paslaugos pvz.
Naršyk N30 negalėsi be SMS siuntimo:

https://www.pildyk.lt/tarifai/mobilus-internetas/
Kaip užsisakyti paslaugą?
Siųsk SMS žinutę su pasirinktos paslaugos  raktiniu žodžiu numeriu 1556
(žinutės kaina – 0,15 Lt).
Apie užsakytą paslaugą tave informuos SMS žinutė.

N30 - 1GB/3 Lt, man, kaip vilniečiui, visai gerai.

Bet...

Ką turėtumei žinoti?
Pasibaigus paslaugos NARŠYK galiojimo laikui, mobilusis internetas nėra
pratęsiamas automatiškai, todėl pradedamas taikyti standartinis 0,90
Lt/MB tarifas.

Tas tai nervina, nes kur gauti info apie MB išnaudojimą ir kad paslauga
baigiasi? iPad SMS neateis. O kad būtų pigu, reikia arba sąskaitą
pildytis po 3-4 Lt ir kai baigia veikt internet, vėl pildytis, arba...
net nežinau - www tai tokios info neteikia prie Mano Pildyk.
Kad kartą per mėn. insidėt iPad -> Mob. SIM, tai ne tokia ten tragedija.

Man jau darosi patogiau jungtis per HTC Incredible S 3G -> WiFi Hotspot,
nei naudotis Tele2 iPad korta.