Tema: Re: Q: patarkit k
Autorius: padugne
Data: 2011-05-29 18:06:24
On Sun, 29 May 2011 14:34:24 +0300, Aladdin wrote:

> Na reik dar sulaukti realiu ju zingsniu. Kazkur forume skaiciau
> atsiliepimus apie sansation, tai nelabai kokie:( Reiks jauciu paciam

O kas kliuna? Kiek supratau is reviuvu, tai tradiciskai ciulpia kamera.
Man asmeniskai dar kliuna kad tik 1GB flasho, tik 1520mAh baterke ir kad
SD kortele tradiciskai ikista kazkur giliai i subine.
Na ir zinoma kad teks dulkintis ismetant Sense.
Zodziu kaip hiend telefonui uz hiend kaina truputi ne comme il faut.

> gyvo egzemplioriaus palaukti. Uzvakar ciupinejau galaxy, tai garsas
> vienareiksmiskai geresnis uz HTC, tik vat plyta jis kazkokia, salia
> ifonas kaip zaisliukas atrodo:( Na ir dar su ekranu bedos:( Reik laukti
> gyvos sensation.

Na jei tau tas garsas taip svarbus (nexus1 garsas bent jau manes visai
neerzino) tai tada kaip ir nieko kito nelieka.

Plius dar neaisku kiek islys visokiu problemu. SGS nulugus pirmai fanboju
euforijai irgi juk islindo kad shudinas GPS, laggina RFS ir t.t.

--
kthxbai.