Tema: Re:Q: patarkit ką dabar rinktis iš Android telefonų
Autorius: Aleksanderis
Data: 2011-05-26 12:36:40
Dažnai palyginimai gan sintetiniai būna - išmeta lentelę, kur parašyta kokius dažnius palaiko, ekrano rezoliucijas, kiek MB turi, kokie procai, ir panašiai. Kitaip tariant, grynai centimetrais parodo pas ką didesnis. Tik tiek, kad tie didžiai kainos/kokybės santykio ne visada atspindi. ;)
Ir tokių palyginimų neužtenka, o tenka dar ir detalesnes apžvalgas rūkyt intensyviai. Ką aš ir darau po truputi, bet buvo įdomi ir vietinių ekspertų nuomone. Gal, pavyzdžiui, koks nors optimaliausias variantas yra, kad kaip koks Desire buvo (gal ir dabar dar yra). Arba gal kas įkalbėtų, kad Samsungai visgi geresni.

Iš tavęs vat sužinojau, kad naujų modelių banga tik šią vasarą ateina. Gal galima daugiau info? Daugiabranduoliniai, su pašustrintais vaizdo adapteriais bus, ar dar kažkas? Nes gal ir apsimoka būtų palaukt..