Tema: Re: skambinimas per wifi?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-19 10:33:09
On Thu, 19 May 2011 00:34:58 +0300, audrius wrote:

> androidini telefa kolkas maciau tik vitrinoj per stikla, tai idomu, ant
> kiek tai automatizuota ir patogu ar nebus tas atvejis, kad tai skirtingi
> skirtingu appsu accountai? ir jau nesneku apie tel numeri.

Tai juk specialiai ir parasiau - "jei neturi pretenziju del panasaus
serviso".

Akauntai zinoma kad skirsis priklausomai nuo VOIP rysio tiekjo. Su GSM
tinklais juk irgi nekitaip, perejus is bites i omni gi irgi keiti SIM
kortele.

Ar gausi "normalu" telefono numeri irgi priklauso nuo rysio tiekejo,
tokie dalykai paprastai kainuoja pinigus.

--
kthxbai.