Tema: Re: Privatumo skandalas:
Autorius: padugne
Data: 2011-04-22 15:31:25
On Fri, 22 Apr 2011 15:23:27 +0300, fkt wrote:

> taip:
> ups dingo zmogus, tai ne paieska skelbia, o papraso aplo: e, kur jis
> buvo? ir aplas pateikia visa marsruta kur buvo kur sustojo, kokia kiti
> iphonai salia buvo, ka kalbejo (juk gali pasiklausyti ir be jokiu appsu
> paleidimo), ir suzino, kad va jis ten, greit spec burys nuvaro ir
> islaisvina :)

Taigi failas paciam telefone rastas, o ne pas apple serveriuose.

O seip viska ta pati turi ir telekomai ir suinteresuotos tarnybos tais
duomenimis jau senai naudojasi. Netgi visiskai oficialiai. Galu gale,
netgi privatiems zmonems tiekiama paslauga vardu "kur mano telefonas?".

Zodziu siuo poziuriu sita duombaze nieko papildomo neduoda.

--
kthxbai.