Tema: Re: windows mobile vs. android?
Autorius: darkalas
Data: 2011-02-06 14:48:31
Siaip gryna teisybe. Nokijos symbiane pradzioje naudojau tomtoma, po to
isbandziau garmina ir kazkaip nieko daug ir nebereikejo. Dar lygiagreciai
pasiziuredavau su nokiamapsais, nes jie ar taip ar taip buvo instaliuoti.
Taciau androide garmino nera... tomtomo taip pat neradau, nokia mapsu
nera. Tai galima sakyti navigacijos softas totaliai keitesi. Kazkaip
lengviausiai susidejo iGo, bet kazkaip ne visada jis man gerai veikdavo,
po to dar bandziau NDrive, sito zemelapiai labiau patiko, bet pati
aplikacija kazkokia kreiva..
Siaip jo, bent jau lietuvoje realiai uztenka ir zemelapio, galima
blogiausiu atveju paziureti, bet va su symbianu ir garminu i zemelapi
ziureti jau nebereikedavo. Tiesiog pripratimas, patogumas ar nezinau kaip
pavadinti.
O va tiesa iphone4 is viso pilnos versijos mokamos.. pirkti nematau
reikalo, kai symbiane viskas nemokama, o lauzti valdisko telefono kazkaip
nesiryztu..