Tema: Re: windows mobile vs. android?
Autorius: padugne
Data: 2011-02-06 11:29:18
On Sun, 06 Feb 2011 11:23:07 +0200, Memba of board wrote:

> teisybe plet.
> As va po TomTom, dabar nebegaliu niekuo naudotis, o Androide jo nera :(

Yra, bet tik azuso gaminiams :) Manau itaigiu mazaminkscio prasymu.
Keista tik kad niekas iki siol neisoperavo. Gal todel kad tu asusu
nelabai kas perka.

As seip irgi anksciau tejau tomtoma, bet negaliu pasakyt kad buvo labai
sunku atsisveikint.

> Kitas dalykas - gal tu susidures sinchronizavime su Outlooko
> apointmentais - kokio laikotarpio jis juos pasiima?
> Kazkur buvau rades, kad tik metus.....net nepatikejau, kad taip gali
> buti. Nes WinMo pasiimdavo visus i praeiti ir i ateiti. Tai dabar ir
> bijau sinchronizuot su Androidu, kad neuzsirukyciau...

Neisivaizduoju. As tiesiai su kompu apskritai nesinkinu, nes namie
linuxas o darbe groupwaizas ir outgliuku vartojimas "primygtinai
nerekomenduojamas".

--
kthxbai.