Tema: Re: Išmanusis telefonas moteriškai pusei koks modelis labiau tinka (o gal žinot kokius renkas moteris išmaniuosius)
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-10 19:18:45
Tas tai tiesa, kad iphonas lengvai valdosi, mano 3 metu sunus jau sms
rasinejo. Jei pinigine leidzia imi koki samsunga su amolet ekranu,
pripumpuoji ji pilna free zaidimu ir vualia, arba imi iphona 4 ir prisiperki
tu paciu zaidimu. Siaip mano zmona naudoja iphona, bet namie maigo samsunga
galaxy, samsungas laisvas niekada nebuna arba sunus arba zmona ji drozia :)