Tema: Re: Išmanusis telefonas moteriškai pusei koks modelis labiau tinka (o gal žinot kokius renkas moteris išmaniuosius)
Autorius: Ramaas
Data: 2011-01-10 17:14:07
Čia turi omeny IPhone ? o jo kaina apie poros tūkstančiu be sutarties turbūt?
Brangokas žaislas gaunas tada.
--

"kazkas"  parašė naujienų news:igf50r$kkl$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO vienareiksmiskai aifuona.
Intuityviai valdosi (6 metu mergaite puikiai susitvarko, randa kaip
paskambinti, paziureti yotube (ziuri bileka nes paieska dar nemoka
naudotis ir angliskai neskaito), pasileidzia zaidimus ir prie viso to
per metus laiko dar neistryne/nesugadino/neprinstaliavo mano duomenu).