Tema: Re: Q: kaip isjungt interneta Galaxy 3 (I5800)?
Autorius: aha
Data: 2011-01-04 19:56:17
ačiū ačiū, bet jau susitvarkiau.. Omnitelas už 15 lt 100 Mb planą aktyvavo,
kurio aš neprašiau ir kurio nenaudojau - geras planas, tikras lietuviškas
biznis.
Kaip visada paklausus forume klausimo kaip nuvažiuoti iš taško A į tašką B,
atsiranda "filosofų", kurie pradeda gvildenti klausimą, o kam tau to
reikia... kam tau mašina, jei nežinai kur važiuoti.... o gal taške C
kriaušės žydi ir pan. Aiškiai paklausiau kaip atsijungti ir man nereikia
proto knisimo dėl ko aš turiu vienokį ar kitokį  telefoną; gal man reikėjo
kitų to telefono f-jų, o gal aš jį gavau dovanų ir pan.....
Taip kad neįsižeiskit, bet atsakinėkit iš esmės. Ačiū dar kartą visiems :)

"aha"  wrote in message news:iftlag$7er$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Būtų įdomu sužinot kaip atjungt internetą Samsung Galaxy 3 I5800, kadangi
per akis normalaus kompo, o paskutinė atėjusi sąskaita reikalauja sumokėti
už tai, kuo visai nesinaudojau?.... Jokių instrukcijų nerandu. Kartais
matosi 3G, kartais E, Kartais H (bet tuo metu tai nerodo, kad jungtųsi). Ir
už nieką >12 lt/mėn. "prisuko". Nesuprantu už ką moku pinigus? Kita vertus,
net SIM perdėjau į kitą telefoną (Nokia 6100), kuriame niekad internetu
nesinaudojau, o į Samsungą įdėjau kito operatoriaus SIM... Gal lėktuvo
režimas ką pagelbės?...
Nuėjau į Omnitelą, paklaust kaip susigaudyt kada internetas  "aktyvus", o
ten sėdi pacukas ir pats nelabai suvokia ką šneka.... siūlo man įvairius
planus arba sako reikia ištrinti programą... (?). Negi kitaip neįmanoma ?...