Tema: Re: kaip isjungt interneta Galaxy 3 (I5800)?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-04 10:42:16
Turiu androidą Galaxy s tokių nesamonių tikrai nepastebėta, IMHO ar nebus
čia Omnio bajeriukai, kai tik pradėjau skaityti tavo laišką iškart
prisiminiau Omnio laikus.
Pirma pasikeisk operatorių ir manau problemos pačios išsispręs, nes Omnis
nemėgsta klientų kurie dėl kaškokių 12 lt/mėn kelia bangas.