Tema: Re: Efftopc: kokia ausine geriau laukosi - su lankeliu aplink ausi ar be?
Autorius: Vidas
Data: 2009-03-09 11:13:22
Beveik visos ausines be problemu suderinamos su kitais gamintojais.
Dazniausiai raso ant pakuotes + galima pasigooglint ir greitai prasiaiskinti
funkciju apribojimus. Isimtis - mazosios se tipo hbh-iv840 ar kazkuriasten,
kurios turi labai mazai mygtuku (t.b. tik on/off + atsiliepti/atmesti (nera
garso reguliavimo)). Nezinau kiek tiesos, bet kazkur buvau skaites kad joms
garsuma galima reguliuoti tik su sonyeriku. Galbut gandas - pats siu
neturejau.

As Tau patarciau pirkti istatoma su lankeliu - taip bus saugiau ;) Pvz.: as
ir kolega gavom dovanu po se hbh-pv740. Man ji ir be lankelio laikosi ausyje
OK (gal del "idirbio" su minetuoju samsunfg wep200, kuriam neturejau kitu
aternatyvu tik kaip grust I ausi ;)), o vat kolegai nepatogu/nedrasu/arba
netelpa zmoniskai, tad jis tik su lankeliu sugeba ja naudotis. Hbh-pv740
naudoju su vobuoliu - viskas puikiai.

Nepamirsk parduotuveje pasimatuoti.

Sekmes!

Vidas