Tema: Re: HTC ausinė gera ar nelabai?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-08 16:38:12
Man irgi buvo problemos su poravimu, dar kas nepatiko, tai paskausdavo
ausis. Kai sedi kabinete trukdo susikaupti, kai nusiimi suskambus telefonui
istinktyviai keli rageli, ir ragelyje tyla, tada dasunta, kad ausinukas
veikia. Jei kur eini ir pamirsti ausinuka, tai jie po to blogai poruojasi.
Vienu zodziu man asmeniskai patiko kelioneje, telefonas - kiseneje,
ausinukas ant paneles arba ant ausies. Bet pasikartosiu man labai budavo
nepatogu, kai kaskas ausi spaudzia, pirmas 5 -20 min dar nieko, veliau
pradeda kutenti, spausti. Dar kas labai patiko tai plepeti per skypa ir
bimbineti po kambari.