Tema: Re: Patarkit dël smartphono
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-09-20 20:53:40
na jei viena karta per diena su mama susiskambini trumpai, tai iphone
gal ir keturias dienas islaikytu. Jei navigacija pasinaudoji, kokia
valanda prasneki ir dar internetu pasinaudoji, tai antros dienos
neistemptu. Bet jus man parodykit telefona, kuris taip naudojant
istemptu tris dienas be krovimo?