Tema: Re: Patarkit dėl smartphono
Autorius: Vytautas S
Data: 2010-09-19 23:32:22
Pats nesenai apturejau apsilima su androidu, tai kazkaip nepatiko - mano
nuomone pasirode per daug atitoles nuo tikrosios telefono funkcijos -
skambinti ir sms, grizus prie paprasto ragelio toki patoguma pajutau :).
Jeigu neskubu siulyciau palaukti windows phone 7, nebeilgai laukt liko.
Aisku kai kuriu funkciju truksta (kuriu praktiskai nenaudojau androide), bet
tikiuosi, kad wp7 atliks pagrindines funkcijas zymiai patogiau nei koks
androidas. O ir pagrindines programos turetu nuo pat pradziu jau buti.

"Memba of board"  wrote in message news:i75q0q$gdm$1@trimpas.omnitel.net...

imk kazka is Samzung su Androideliu.
Arba HTC Legend koki, bet akumas laikys tik diena.