Tema: Re: Kaip sužinoti, ar taisykloje sukeitė telefoną?
Autorius: Niccolo
Data: 2010-08-25 09:05:32
Ne, nieko aš neieškosiu, nes laiko neturiu. Tik abidna, kad taip daro - tiesiog pasitikėjimą žmonėm numuša. Būtų sakęs - davai, paimu aš iš tavęs už 20 Lt - būčiau turbūt ir sutikęs.
Beje, ten pat prekiauja ir naudotais telefonais, tai tikriausiai mano baterija ir visa kita, kas buvo tinkama, nueis į ten.