Tema: Re: Kaip sužinoti, ar taisykloje sukeitė telefoną?
Autorius: Soros
Data: 2010-08-25 08:18:45
Atsipeikek realybe visai kita, jei taisai sudetingesnius variantus tai ant
stalo kaip minejau bent 5 pazertei, nes kazkam kazko truksta is daliu, dar
koks nunestes perlituoti uBGA, jei kazkas ipatingesnio, o atsiimant turbut
neuzrashei perdavimo akte kas buvo paimta? kaip iraodysi kad dabar cia kita
baterija? nebent pas oficialu pardaveja, jei aisku jie zino pagal esancios
batarkes koda kam ji priklauso ir ar nebuvo ji remontuota ten, bet kas is
to? i teisma paduosi? laiko negaila savo?
As ir supykciau, bet rezultatas turbut nenudziugins ivertinus idetas
pastangas.
Is kitos puses sekmes.