Tema: Re: Kas geriau HTC Desire ar HD2?
Autorius: padugne
Data: 2010-05-02 19:28:34
On Sun, 02 May 2010 19:23:38 +0300, Memba of board wrote:

> na gerai, itikinai, pabandysiu defaultini, nes po WinMo 6.1 iskart
> isimeciau Opera mini, galvojau nieko geriau ner ant svieto :) O

Yra dar dolphine, daugeliui patinka labiau uz stockini.

Kas del opera mini, tai ji kiek pamenu nepalaiko pinch-zoom'o plius bent
jau man nepatinka, kad opera ziuri man per peti. Su senatve ateina
paranoja :)

> Groudhouga isidejau, kazkodel neranda kai kuriu grupiu, na siaip iprast,
> matau, reikia po PC.

As gal kada susikaupsiu ir nuzhiesiu savo niufsryderi. Nes nelabai patinka
kurlink minetas groundhogas vystosi. Tik niekaip neprisiruosiu rast
pakankamai laisvo laiko.

--
kthxbai.