Tema: Q: PIN2 kodas
Autorius: Vasaris
Data: 2010-04-26 17:00:54
Sveiki,

    Idomi situacija - abonentas negali įsitraukti į knygelę tel. numerio (sukurti naują įrašą), nes jo prašo įvesti PIN2.
Vartotojas dievagojasi, kad PIN2 neuždėjo, jo nežino. Pabandė suvesti įprastą PIN'ą, telefonas pagalvojo ir nusikeikė, kad liko 2 bandymai suvesti PIN2.
    Telefonas - senas, bet veikiantis Siemens S65. Paskambinus operatoriui, Bitei, ana dievagojasi, kad tinkle PIN2 nenaudojamas (į SIM neįrašomas, voke neišduodamas, operatorius nežino), ir nėra nei jo, nei PUK2. Telefono instrukcijos sako, kad tai tinklo paslauga, arba kad PIN2 gali užsidėti vartotojas.  Dabar lieka klausimas - ar čia aklavietė, ir reiškia, kad vartotojui teks tikėtinai pasikeisti aparatą?