Tema: Re: Nukopijuoti MicroSD kortele
Autorius: RmG
Data: 2009-01-28 20:30:12
Jau atsirinkau. Reikia spausti Disk > Use removable disk X:, o po to Disk > Read disk, ir pasirinkti kur issaugoti atvaizdo faila.
Tada man sukuria normalu 470 MB dydzio faila (kortele 512 MB).
Iseitu, kad toje nuorodoje netikslios instrukcijos.
Kai tik galesiu, pabandysiu ir "sukisti atvaizda" i naujaja kortele, pagal aprasyma nuorodoje.