Tema: Re: Nukopijuoti MicroSD kortele
Autorius: RmG
Data: 2009-01-28 19:53:26
Radau, kaip tai padaryti su programa WinImage. Teoriskai turetu gautis, praktiskai - nemato failu korteleje, ir issaugo tik 136 KB
dydzio .ima faila, kai mano korteleje esantys duomenys yra 26,6 MB dydzio. Maniau, kad ant korteles adapterio neisjungtas
write-protect, bet ne...
http://www.retire-asia.com/microsd.shtml

Gal kas zinot kita sprendima?