Tema: Re: Dragon Age: Inquisition GOTY ?
Autorius: Exo
Data: 2017-06-27 16:31:03
Todėl kad blizardas turi savo politiką ir dėl nelegalių wow servų jeigu
ką... Ir dar jei tu manai kad juos labai lengva atsekti, tai tu labai
klysti... ir dar, pvz youtuberiai kurie pasirašo kontraktu su visokiom
tokiom chuiniom yra ne kartą minėję, jog tai yra didelis ir riebus
gaidys....

Exo

"nekas"  wrote in message news:oitmha$dh6$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ne tik jie patys, va Exo zino, kad viskas vogta ir platintojas
negauna nei cento.
Tik keista, kodel tada koks Blizzardas, negaundamas nei cento,
neisjungia nafig visu tu accountu naudojancius vogtus raktus.