Tema: Re: Dragon Age: Inquisition GOTY ?
Autorius: Exo
Data: 2017-06-27 13:25:18
Teisingas teiginys yra "ten būna ir kitų rinkų raktai", bet ten jų 30% visa
kita vogta...

Exo

"cD-r0m"  wrote in message news:oit8rd$qr$1@trimpas.omnitel.net...

Paprastai ten būna kitų rinkų raktai.. Jei kokiam bangladeshe paleidžia
raktų po dolerį, tie perpardavinėtojai priperka ir parduoda..

Labai dažnai Rusijos, Meksikos, Brazilijos raktų būna.. Ne visad jie
būna region locked, o kai būna, dažniausiai pardavėjas įspėja, kad
aktyvuot reiks per VPN ar dar ką nors..