Tema: Re: Steam ir seivai
Autorius: Exo
Data: 2016-07-29 11:17:57
Tu apie daug ką niekada negirdėjai, pvz, kad onedrive'as pas win10 turi
feečia visą tavo My Documents su visais tavo geimų seivais, automatiškai
saugoti cloude. Tas pats liečia My pictures ir t.t. ;)

Exo

"limonadinis"  wrote in message news:nnf2uc$6ti$1@trimpas.omnitel.net...

Niekad negirdėjau apie tą cloud seivingą. Būtinai pasidomėsiu. Dabar
turiu du žaidimus ir abu po reinstallo parėjo be jokių seivų, kaip
pirmakart instaliuoti :/