Tema: Re: Steam ir seivai
Autorius: Lavonas
Data: 2016-07-29 11:17:41
Dar visai imanoma, kad pas tave zaidimai tiesiog neturi tokios funkcijos.
O pratcekinti gali tiesiog steame deshiniu peles mygtuku ant grajaus ir
properties. Tenais susirasi.

"limonadinis"  wrote in message news:nnf2uc$6ti$1@trimpas.omnitel.net...

Niekad negirdėjau apie tą cloud seivingą. Būtinai pasidomėsiu. Dabar
turiu du žaidimus ir abu po reinstallo parėjo be jokių seivų, kaip
pirmakart instaliuoti :/