Tema: Re: Forza 6 ant PC
Autorius: Mayhemaz
Data: 2016-03-21 17:03:33
pralekiau kelis ratus, numeciau i shona. fizika +/- vienoda. aisku grafika
geresne, bet ant tokiu geimu per langa nesizvalgai  ;]]
plius nznau bet man ant rF tiek pirmo tiek antro, greicio pojutis stipresnis
nei pas asseto corsa ar project cars, ant iRacingo neuzkliuvo taip baisiai
kaip ant tu dvieju, mini ar ant 80 ar ant 280km/h jausmas taspats, nznau gal
mazai vaziavau - neuzkabino.

o siaip rF modu kruvos, trasu/masinu pilna... visi ten tie asseto corsa,
project cars, iRacing, tik isivaziuoja.
vien tas faktas kad pvz rF1 champuose dalyvauja +/- 30 zmoniu. o tu nauju
geimu 15 nu max 20 zmoniu.
nu neskaitant iRacing, ten atskiras reikalas, ypac su amerikosais.

pats gal lakstai kur? ato kartais buna vienam liudna sukt ratus, norisi kad
kasnors makaluotus po trasa ;]
o lietuviu simracing community kaip suprantu numire net neprasidejus, su
raliu dar ten kazkas vyksta, daugiau turbut nieko.