Tema: Re: Forza 6 ant PC
Autorius: Mayhemaz
Data: 2016-03-21 15:04:22
po rfaktoriaus pasileidau turisma, ir tokia arkada man patapo kad vargu ar
daugiau leisiu.

beje ant rF irgi yra vietu kur vyksta champai, ar siaip gonkes, ir laksto is
viso pasaulio, aisku ne kas diena.
bet tada tikslo nera lakstyt onlaine kas diena, nebent mocnas draiveris esi.

pvz pas vienus vokiecius pirmadieni ir penktadieni gonkes, o siaip ant sevu
practice modas ijungtas.
ta galima vakarais siaip pasitreniruot kad ir offlaine, arba susirenka
kazkiek snukiu ant servo ir suka ratus.
plius kaip trasoj susirenka apie 30 snukiu buna karsta net niurburgringe.