Tema: Re: gmg
Autorius: Exo
Data: 2015-04-27 09:25:27
Nu bet blet gi perspėjau....jofoana....

Exo

"romullus"  wrote in message news:mhjg8c$qq8$1@trimpas.omnitel.net...

Blem, neišlaikiau ir nusipirkau... bėdą. Pirkau ne iš gmg, bet iš
lietuviško šopo. Iš pradžių rockstar priėmė kodą, bet instaliuojant
išmetė pranešima, kad šitas kodas jau naudojamas. Parašiau į rockstar
supportą ir pardavėjui, bet kadangi reikalas buvo penktadienį, tai
atsako nesulaukiau. Pasigūglines pamačiau, kad čia masiška bėda ir
žmogeliai net po dešimt dienų nesulaukia atsakymo iš RS. Zajabys, visą
gyvenimą žaidi piratinius žaidimus be menkiausių problemų, bet tik
pabandai legalizuotis ir na tau. Karma?
Nežinau ar turėsiu kantrybės laukti mėnesį, kol kas nors ten teiksis
pajudinti subinę ir išspręsti šitą problemą. Negi vėl teks į linkomanija
eiti? :[