Tema: Re: gmg
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-04-26 19:56:40
Pasikeitė gavimo galimybės ir juntama kaina. Lengviau galiu oficialiai
nusipirkti juos, nei pavogti. Kitas dalykas - aš perku gal kokį vieną
geimą ~30usd ribose per metus - visą kitą - steamas per visokias 75-90%
akcijas.

Na ir yra kita gta V pusė - multiplayeris, kurio su vogtu nepažaisi :)

Kai softo kainos ir gavimo sistema taps kaip steamas - pradėsiu ir ten
legalizuotis.