Tema: Re: Pirmieji įspūdžiai apie PS4
Autorius: svogunelis
Data: 2013-12-30 11:33:34
Na bent jau aš, kai pirkau prieš 5-6 metus ta PS3, tai man kainavo 2000
rodos.

Tai jei šiek tiek palaukus ir kainuos Lietuvoj 1k PS4, tada fantastika bus
:) tik, va kiek tas šiek tiek?

"YZF"  parašė naujienų news:l9rec2$td2$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek skaiciau tai PS4 yra pigesnis negu PS3 (isleidimo metu). O PS3 as
pirkau uz ~1200LT.

Imho truputi palaukus, Lietuvoje turetu but galima paimti PS4 uz maziau
negu 1K, su visom garantijom ir t.t.