Tema: Re: Pirmieji įspūdžiai apie PS4
Autorius: Icetom
Data: 2013-12-27 13:42:57
Tai kitais žodžiais - dar žalias gaminys, kuris buvo išleistas beta
stadijoje vien tam, kad nepražiopsot  Kalėdinės prekybos (kaip ir Xbox1) ;).
Ir brandus paliks tik po kokių 1 -2 metų po kokių 4-6 programinės dalies
atnaujinimų.

> * Kaista. Uždaroje nišoje po TV pradeda (net ir nežaidžiant!) ūžti
> nepadoriai garsiai. Išimtas iš nišos - elgiasi normaliai. Xbox 360 toje
> pačioje nišoje dirba gerokai tyliau. Išorinis maitinimas vis tik mano
> atveju būtų buvęs geriau.

Hmm tai nelabai man patinka.

> * PSN'as, kaip ir tikėjausi - kažkokia tragedija lyginant su rock solid
> XBL'u. Per savaitę psn + store maintenance buvo turbūt daugiau kartų nei
> per visą XBL gyvavimo istoriją.

:)

Didžiausias privalumas PS4- planuojamas oficialus LT palaikymas kiek matau
iš tavo komentarų apie funkcionalumą.