Tema: Re: xbox360 + 50 žaidimų vietoj ps4
Autorius: Lavonas
Data: 2013-12-16 18:56:48
Manishkei 6 metai, tai labjausiai kas nurove jai stoga, tai ble neprisimenu,
bet su shokiais, kur reikia ir i ritma pataikyti ir butent toky judesy koky
rodo atlikti. Gabalai neblogi, buve hitai gan neseni aishku jago yra babkiu,
tai galima ir naujesniu nuspirkti. Krc Dance studio ar Dance central. Krc
gal kazkas tcionais geriau prisimena :) bet nerealus daiktciukas, netgi ash
bishki pavareu :DDDDDDD