Tema: Re: xbox360 + 50 žaidimų vietoj ps4
Autorius: svogunelis
Data: 2013-12-13 10:26:16
na aš tai manau, kad greitai nutrauks gerų žaidimų gamybą..
paprastesnius žaidimus gal ir darys visiems konsolių variantams, bet
geriausių žaidimų nebegamins tiesiog ant senesniu ps3 ar xbox360.

"andrius"  parašė naujienų news:l8efgf$1no$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.12.13 09:53, svogunelis wrote:
> Sveiki,
> draugas užsisakė naują xbox 360, nulaužtą ir su 50 žaidimų. Taip pat
> garantija.
> Ką manote apie tokia perspektyvą, nes jis nėra turėjes jokios konsolės,
> tai galvoja, kad šiuo metu neapsimoka pirkti ps4, nes nėra žaidimų
> praktiškai, taip pat net nėra žaidimų jo mažiems vaikams (4 ir 7 metai)
> vaikams.
> Tiesiog šiaip įdomu ką apskritai manot apie toki pasirinkimą? Pliusai,
> minusai ir pan.

Na kaipo teisybe, kad kol kas mazokai zaidimu next-gen konsolems.
dar kokius metus ar du leis zaidimus ir 360'tam, tai bent situ poziuriu
nepernelyg beda.