Tema: Re: Xbox one
Autorius: bat0nas
Data: 2013-06-05 17:54:34
Nukrypom nuo temos.

Nesvarbu, kas su kuo mėgsta žaisti. Faktas, kad:
- Žaidimai leidžiami skirtingoms platformoms
- Yra žaidėjų, kurie turi kelias platformas ir jiems nesvarbu, ant kurios
žaisti
- Leidėjai nesuinteresuoti, kad žaidėjas pirktų turinį tik vieną kartą

Ir iš to išplaukia problema, kurią įvardino icetom: su Xbox One nebus galima
žaisti Xbox 360 XBLA žaidimų; o, išleidus tuos pačius žaidimus Xbox One
kompiuteriui, žaidėjai būtų priversti juos pirkti dar kartą.

On 2013-06-05 14:12, bat0nas wrote:
> Nei čia problem, nei stupidity.
>
> Nenoriu savo atvejų čia skalbti, bet... aš nenubiednėjau už kelis Lt iš
> eBay nusipirkęs BC2 PC versiją ar iOS versiją už 0.99$.
>
> Tiesiog sakau patį faktą: šiuolaikinė rinka suregzta taip, kad už tą
> patį moki kelis kartus.

na kad nenubiendnejai - suprantu.

bet kam to reikia - nekertu.

kaip suprantu pradzia buvo xbox versija BC2?
portindami i pc kazka naujo dadejo?
(neskaitant to, kad ant pc gali zaist zmoniskai be autoaim'o ;) )

P.S. asmeniskai esu pries gamepadu naudojima fps'uose..
piece of shait..
turiu xbox kontroleri, bandziau idomumo delei kazkoki ten geima
atkeliavusi tiesiai is konsoles, tai nesuzavejo.