Tema: Re: Xbox one
Autorius: bat0nas
Data: 2013-05-23 13:32:24
Na tai gali tie debesų serveriai piešti Forza kalnus fone ir transliuoti į
konsolę 1080p kokybe. Nematau dėl to bėdos ar kažko neįmanomo.

Jeigu ryšys blogas - truputi pablurina, jei geras - varo FullHD ir pan.

On 2013-05-23 11:10, bat0nas wrote:
> Dar reiktų paminėti, kad Xbox One su savo 300k Cloud XBL serverių galės
> offload'inti dalį duomenų apdorojimo.
>
> Rezultate - daugiau galios lieka pagrindiniam ekrane matomam vaizdui.
>
> Aišku 1) tai sunkiai pamatuojama dabar ir 2) matomai tik didieji turinio
> gamintojai galės sau leisti tuo pasinaudoti.
>
> Tad dar anksti kalbėti.

na mano nuomone - nevyks ten joks offloadas (kazkaip nelabai ir sauna i
galva ka geime galetum offloadint)

visas tas reikalas - DRM'as ir tiek.