Tema: Re: oculus Rift
Autorius: Toxis
Data: 2013-01-12 19:29:48
o, chia tas zhymusis 'holodeck' microsofto patentas gyvai... sakychiau toks
gimikas bishki. Man rods (pasak gandu) - brangiausia naujo boxo versija
shita tures defaultu.. Blyn kiek kitiems porai metu nusimato ishlaidu -
oculus riftas, naujas xboxas - tikrai, naujas ps (gaaal) - kadangi turesiu
savo dedikuota mancave naujojoj irshtvoj, kodiniu pavadinimu 'darbo
kambarys' - laukia daug ishlaidu=)

"amenox"  wrote in message news:kcp77d$nmu$1@trimpas.omnitel.net...

Čia irgi idomiai atrodo -
http://www.youtube.com/watch?v=re1EatGRV0w&feature=player_embedded :)