Tema: Re: oculus Rift
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-01-10 01:17:15
Jei pasigriebtum devkitą, įdomu būtų už alų pažiūrėt kaip ten matosi viskas :)

Man devkite trūksta galimybės jį naudot kaip 3D monitorių atjungiant visas tracking funkcijas, t.y. jei pasirodys šitam projektui flop'as, arba šiaip galutinė versija taps visai nesuderinama su devkito hardwaru, bus brangus vieweris žaisti doom'ui ir dar gal keliems unreal based geimams.