Tema: Re: X-COM Enemy Unknown
Autorius: Milordas
Data: 2012-10-24 11:17:30
man tik vieno dalyko truko, ko pasigedau nuo pirmo ufo - tai skyrangerio
upgreido. o visa kita, nu idealiai tas pats like. Nieks jums nesiulo iskart
baigti. Zinoma jei eisi visada per questline, tai greit baigsis zaidimas,
bet nieks nemaiso viska ishsirasti ir megautis juo.
pirmam ufe buvo:
balistic weaponai, laseriai, plasminiai, dar kokiu buvo? nepamenu.. cia
lygiai tas pats
ateiviu bazukos, granatos - cia lygiai tas pats
interceptoriai nauji - cia yra
laivu ginkluote - cia yra ir net daugiau rodos yra nei pirmam ufo zaidime
misiju ivairove cia didesne, ateiviu tipu daugiau rodos irgi.

PS, pirmam ufe nezinant ka isradinet zinoma kad per diena nesuzaisi, bet
zinant ka israsti, ner sunku greit suzaist