Tema: Re: X-COM Enemy Unknown Demo
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-09-26 15:09:50
Gal su laiku ir su kokiu spec ginklu isresearchint eidavo taiklu saudyma, greiciausiai ne is pat pradziu...

P.S. Teke zaist tik UFO - Enemy Unknown, ant ZX Spectrum, kuris buvo rusu kurtas, pagal analogiska PC zaidima, tai ir labai patiko, bet cia jau buvo ne tikruju kureju darbas, jei gerai pamenu sukure ji Mednonogov is st. Petersburg'o. Tiesa geimas isejo tik tada, kada jau LT daugelis neturejo ZX ir prieinamas buvo tik turint stipria sistema, su praplestais RAM, diskine sistema ir t.t.. rodos pats geimas 2 disketese ejo. Dar buvau lauztelejas ju loaderi ir buvom padare savo intro su grafiniais efektais ir muzika :) O pats geimas tai keliem menesiam mane is arenos pagrobes buvo :)