Tema: Re: D3 - Kas nors dar pajuto?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-10-19 13:59:01
    :) siaip pazystama beda, nors, man patinka sugebet i viska visur demesi atkreipti, irgi pastebiu dar dabar :) specialiai nesidairau, bet profilaktiskai savaime gaunasi dirstelt i balkonus, stogus ir net jei eini saligatviu, prieini namo gala tai dirsteli ar uz kampo kas nestovi :D

    Dar strategiju fanams paprastai kitas dalykas vystosi, einant per gatve, jei matai keliu eismo situacija dar ne iki galo saugi, tai visokius kitus zmones per pereja eit i prieki praleidi, o pats veliau arba taip, kad tarp taves ir kruvos masinu dar eitu kokie keli zmones, kad jei masina sugalvotu vaziuoti tai pirmiau juos, o ne tave nutrenktu :D sitas ir gaunasi kartais savaime :D