Tema: Re: kokio geimo(-u) labiausiai laukiat siais metais?
Autorius: karloff
Data: 2012-04-08 13:04:20
Tu tiksliau nei tiksliai apibudinai ko ir ash nekenciu :D
Bet visgi man labai gerai suejo overlord. Nebandei? :)

"bat0nas"  parašė naujienų news:jlms88$avq$1@trimpas.omnitel.net...

Na matai.. aš čia taip parašiau, nes žaidžiu vos kelis žaidimus. O kai čia
visi visokius witcherius ir diablo pradeda vardinti, tai man kraupu darosi,
nes aš nekenčiu absoliučiai visko, kas bent kiek susiję su magija, religija,
senove, kardais ir pan. :D

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

> Visa kita (daug ten privardinot) yra tik kompromisas :P :)

Na kur jau ipac Diablo3.... na bent man :P

P.S. D2 atkales online kokius 6-8metus :)