Tema: Re: kokio geimo(-u) labiausiai laukiat siais metais?
Autorius: egis
Data: 2012-04-03 10:39:47
na, man kaip rpg megejui, sie metai neatrodo labai patrauklus ... aisku
Djablas3, na bet net nezinau kodel- nieko super as is jo nesitikiu, negaliu
argumentuot, demuskes nebandziau- tiesiog vat toks jausmas plem ... o ko ir
is ko tikiuos- na Risen2 balandy, gal dar witcheriui2 koks nors dlc atsiras,
gal skairimui dlc, gal massefectui koky noes priimtina endinga gerbejai
iskaulys is biovaru .. aplamai- mano akims- endingu, dlc bei tusciu svajoniu
metai :)

--

egis
E39 530dA '00