Tema: Re: stalo zaidimas
Autorius: optimistas
Data: 2011-12-06 12:44:56
Kaip ir nelabai teisus esate.
Arkham horror pliekem gana ilgai, tik dabar atsirado noras expansiona isigyti.
Agricola - ant chillo labai smagu suzaisti. Koki 20-30 kartu tikrai esam zaide.
Ticket to ride - kai nuo olkogolio galva nebedirba, tai smagiai sueina.
Age of empires 3 - nuobodus pasirode, zaista gal 4-5 kartus.
Conquest of the empire - labai smagus geimas, bet 6 zaidejus sudetinga buna surinkti.

Nuobodus zaidimai yra tie, kuriuose strategija gali perprasti per kelis kartus zaidimo. Ir be tos vieninteles strategijos nera jokiu kitu budu laimeti zaidima.