Tema: Re: stalo zaidimas
Autorius: optimistas
Data: 2011-12-06 12:10:45
Man tai jis nuobodus :)) Gal ir nieko, kad visi zaidejai zaidzia pries lenta, bet mazai mastymo. Surenki korteles, pametai kauliukus, jei nepasiseka - renki korteles is naujo ir vel metai kauliukus.

Pries kokius metus turejau shadows over camelot, iskeiciau i kita zaidima, o dabar dovanu gavau dar viena kopija, tai taip ir guli nezaistas.