Tema: Re: The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911 out!
Autorius: optimistas
Data: 2011-11-14 21:55:10
Pilnai pritariu visame kame :)
Galvojau, kad senstu ir jog zaidimai nebeveza del stuksinciu metu, bet o taciau pasirodo klydau. Savaitgalis taip nejucia ir praejo laipiojant per kalnus, bendraujant su miestelenais, begiojant nuo troliu, lendant i pozemius ir t.t.
Kolkas jokiu bug`u nepastebejau.
Viskas labai graziai ant max grafikos sukasi.
UI kolkas vis dar pain in the ass. Gal ateityje sutvarkys.
Niekada nebuvau megejas tokio tipo zaidimu, taciau sitas sugebejo itraukti labai greitai :)