Tema: Re: The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911 out!
Autorius: wundis
Data: 2011-11-11 09:13:51
ghrhhrhrh

vakar isgirdes kad yra paemiau ir pavariau!

ir ka. gerai sakai kad ten meniu gliucina, lygiai taip pat viliuosi kad tai
kreko bedos.

savo ruoztu, visiskai nesupratau atributu. vietoje str agi end sta int cha
turime tik stamina, inteligence ir hp? eh? as gi tylus wood elfu asasinas,
hule man sitie nevyke atributai? net nezinau ar is pliuso puses, bet tos
specialybes atsakos yra kazkas labiau intriguojancio. tik ar nebus paveikes
amerikietiskas tupizmas su tias LIMB SMASHER OMG! (chance of dealinng xtra
dmg). bah.

einam toliau. siaip, toks visas uzbliurintas, kazkaip biski stabdo nors
realiai nieko ypatingo nerodo, tik kalnai grazus.
sunku atskirt kur priesas kur ne, eini eini matai zmogu - tas bac ir puola
tave, wtf :/

valdymas biski konsolinis, dar vakar simtu procentu nesupratau kaip
normaliai keisti ginklus (pasirodo ten spaudziant Q dar galima ir skaiciu
paspaust)

o bet taciau, visiskai is kitos puses, patiko kad yra daiktu
gamybos/upgreido galimybes; patiko landsafto ivairove ir siaip toks
siaurietiskas atspindis.
zadeto itemu vartymo ir apziurejimo kol kas neradau, viska verciu ant blogu
vaistu
tiesa, ziurint i skilu zvaigzdelapi norisi apsesti visas zvaigzdutes ir buti
apupenu. cia nezinau pliusas ar minusas, bet kai pagalvoju kiek leveliu tam
reikia, suvokiu kad tiek laiko tiesiog neturiu.
drakonu dar nemaciau normaliu, bet siaip ispudziai ganetinai perspyne, is
dalies ir dziugina ir liudina vietomis.
bendrai kol kas rasyciau 7/10

PS nemaciau ieciu
PPS o kova nuo arklio yra?