Tema: Re: Xbox 360 Wireless Speed Wheel
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-17 12:21:08
Net nežinojau, kad jau yra sąrašas BF3. Einu skaityt :D

"Icetom"  wrote in message news:j7goud$7iu$1@trimpas.omnitel.net...

>Aš laukiu dabar BF3 pasiekimų sąrašo.

Jokių problemų: http://www.trueachievements.com/game.aspx?gameid=4077

Patiko vieno pasiekimo pavadinimas. "Kill the 2 soldiers before the building
falls on them in Uprising" - "Involuntary Euthanasia" :D

P.s. Man liko padaryti vieną demolishion kill BF2 ir būsiu pagaliau surinkęs
visus pasiekimus :D Vietnamo priedo ne visi dar. Įtariu ir nebesurinksiu :(

>Nebėr tiek laiko :D

Vat, vat :) FM4 atveju yra pvz. toks idiotiškas pasiekimas - pavairuoti su
Kinekt :D Bet aš tai jo neturiu :D Šiaip FM4 įvedė token'ų politiką, kur už
tris token'us gali nusipirkti automobilį. 1 tokenas x MS taškų. Kitaip
sakant Turn10/MS bando išmelžti pinigų iš kai kurių pasiekimų FM4 žaidime :(