Tema: Re: Xbox 360 Wireless Speed Wheel
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-15 14:18:15
Pažiūrėjau kelias jų laidas... hmmm... khmmm :D
Na ir aišku supratau, kad aš nesu toks labai jau didelis entuziastas.
Žiūrėjau į tą bevielį vairą todėl, kad normalaus aš net padėti neturėčiau
kur.

Beje.. nustebau vairų pasirinkimu Xbox'ui. Galvojau pasirinkimas yra iš
vieno (nors panašiai ir yra kiekvienoje kainų kategorijoje).

-
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

-
"Icetom"  wrote in message news:j7bh4l$flj$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl muzikos nepasakysiu, bet neimk tu to šė, nebent vaikams ;)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=34ZXIqe8Psg#!

P.s. Bandžiau FM4 demo. Na labai patiko lyginant su FM2/3. Labai pasikeitęs
valdymas pro režime. Nustebino stabdymas be ABS - beveik galima dozuoti su
žaidimo pulteliu. Su vairu turėtų iš vis gerai veikti. Pirmas žaidimas, kur
jau galima bandyti stabdyti be ABS mano praktikoje.
Ir šitam žaidime kažkaip labai smagiai vairavosi sėdint mašinos viduje.
Anksčiau visada žaisdavau tik nuo kapoto.

Naudojant Pro/Custom nustatymą, kai AI yra sunkiausio lygio žaisti sunkiau,
bet bent demo tikrai juos galima pavyti. Važiuojant su Subaru beveik užėmiau
pirmą vietą - tereikia naudoti rankinę greičių dėžę, nes keliose trasos
vietose, automatas įmeta 6 bėgį, vietoj 4.  Su vairu - tai būtų lengva
padaryti.  Labai patiko Rivals režimas.

Greičiau gaučiau FM4: LE :) . Pradėjau net galvoti apie vairo įsigijmą. :/ .