Tema: Re: Gerai briedžius tvarkė:D
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-03 13:23:24
[like!] Na geimam esme yra kad zaidejai zaistu, jei zaidziasi, norisi zaisti tai zaidimas vyko :)

p.s. pats kaip biskuti link game dev, tai vertinu kiek kitaip, paprastai zaizdamas kazkoki zaidima isivaizduoju kaip jis padarytas, kaip kas skaiciuojasi, kaip jie greiciausia laike duomenis atmintyje, kaip ka kraudinejo ir kaip ka isvedinejo ir piese ekrane ir t.t.. zodziu verda smegenys, bega kruvos algoritmu... tai va jei kazka zaidi ir uzsimirsti nuo to, ta prasme nustoji galvot kaip jis padarytas, o isijauti i pati graju, tada reiskia jis veza tikrai :)