Tema: Re: GT5 turnyras
Autorius: ROOTS
Data: 2011-09-29 01:07:45
nea, 8toj klasej fizikos, chemijos pamokos prasidejo, nera kada.

"karloff"  wrote in message news:j605hb$mpr$1@trimpas.omnitel.net...

o dabar atsirado greitesniu, nebeatiduotu prizu? :)

"YZF"  parašė naujienų news:j5vpa2$c8l$1@trimpas.omnitel.net...

Gaila biski dabar ne tas laikas kada sitas turnyrelis atsirado. Butu taip
pries kokius nepilnus metus, pasiimciau as tuos prizus ir tiek ziniu :))

O siaip arcade skamba juokingai bet ten kiek zinau gali buti ta pati fizika
tik masinos ir trasos jau gatavos. Kas nori, pabandyti verta su vairu
normaliai pavaziuoti.